Podpora športu je pomemben gradnik identitete PRVE, saj v sklopu poslanstva posameznike spodbujajo k bolj odgovornemu načinu življenja za lepši jutri. Skupaj s Slovenia Climbing Team so včeraj začeli šesto plezalno sezono, danes pa so močnejši podpornik ekipe kot kdaj koli. PRVA namreč sledi strategiji, da ciljno vlaga sredstva in se osredotoča na zagotavljanje najboljših razmer za delovanje naših plezalk in plezalcev. Poleg kakovostnih rešitev na področju zavarovanj je PRVA tudi zaradi številnih uspehov čedalje bolj prepoznavna slovenska blagovna znamka.
Svetovni podprvak v športnem plezanju Luka Potočar, ki letos svoje upe polaga v svetovno prvenstvo v Švici in kvalifikacije za olimpijske igre v Parizu 2024, je s podpisom pogodbe o sodelovanju izpostavil: »Danes je zame pomemben dan. Postal sem prvi osebni ambasador znamke PRVA. Vsi, ki se ukvarjamo s športnim plezanjem, vemo, kako pomembna je ta znamka za nas športne plezalce. Bili so PRVI, ki so prepoznali potencial naše športne panoge, in nas spremljajo že šesto sezono. Tudi z njihovo pomočjo smo Slovenci postali PRVA športna velesila v športnem plezanju in po najboljših močeh se bom potrudil, da bo tako tudi ostalo.« Predsednica uprave PRVE Osebne zavarovalnice Nataša Hajdinjak in Luka Potočar ob podpisu sponzorskega sodelovanja (foto Grega Valančič/Sportida)
Ob začetku sodelovanja je Nataša Hajdinjak, predsednica uprave PRVE Osebne zavarovalnice, dodala: »Ekipa je zgolj v lanski sezoni osvojila 25 medalj, položaj PRVIH na svetu pa utrdila ne le z vnovič najboljšo športno plezalko na svetu, temveč ima zdaj Slovenija tudi enega najboljših športnih plezalcev na svetu. Z velikim ponosom in veseljem tako sporočamo, da je PRVA pod svoje okrilje prevzela Luko Potočarja. Trdno verjamemo, da bomo z Luko na podlagi tesnejšega športnega in poslovnega sodelovanja v prihodnjih letih osvojili nove vrhove. Ob vzajemnih vrednotah, ki se dotikajo predvsem zdravja in s tem povezanega odgovornega ravnanja, Luka prevzema pomembno vlogo našega ambasadorja na tem področju.«
Slovenija gradi svojo blagovno znamko tudi s športom, zato je pomembno vanj vlagati. Kakovost športnega generalnega sponzorstva zato v PRVI merijo širše od generalnega sponzorja reprezentance, po lanski več kot uspešni premieri tekme svetovnega pokala v Kopru PRVA ohranja vlogo generalnega sponzorja tekmovanja. V dveh dneh so skoraj 10 tisoč navijačem omogočili brezplačno doživetje, kot ga ta šport v Sloveniji še ni doživel. Obljubljajo, da bodo tudi letos septembra s prireditvijo PRVI na vrhu s Planinsko zvezo Slovenije pomagali zagotoviti ogled športnega spektakla širši množici in tako spodbujali naklonjenost do športnega plezanja med vsemi generacijami.
|