Kako deluje filter za
neželeno e-pošto
Filter za neželeno e-pošto vsako dohodno sporočilo
ovrednoti, ali je morda spam, glede na več dejavnikov. Med njimi sta čas
pošiljanja in vsebina sporočila. Filter za neželeno e-pošto je privzeto
vklopljen, raven zaščite pa je nastavljena na Nizka. Ta raven prestreza
najočitnejšo neželeno pošto. Filter lahko nastavite tudi tako, da je manj
prepusten. To naredite tako,
da
spremenite raven zaščite,
ki jo ponuja.
OPOMBA: Outlookov filter neželene pošte ne prepreči dostave
neželene pošte, temveč sumljivo pošto namesto v mapo »Prejeto« preusmeri v mapo
»Neželena e-pošta«. Nekatere rešitve drugih ponudnikov so lahko bolj
omejevalne.
Številne nastavitve filtra neželene e-pošte lahko nadzirate
s pogovornim oknom Možnosti neželene e-pošte. Iz mape »Prejeto« na zavihku
Osnovno v skupini Brisanje kliknite puščico zraven Neželeno in nato kliknite
Možnosti neželene e-pošte.
Mapa »Neželena
e-pošta«
Vsa sporočila, ki jih prestreže filter za neželeno e-pošto,
se premaknejo v posebno mapo Neželena e-pošta. Občasno pregledujte mapo
Neželena e-pošta, saj so v njej morda legitimna sporočila, neustrezno
obravnavana kot neželena. Če najdete legitimna sporočila, jih lahko povlečete
nazaj v mapo Prejeto ali v katero koli drugo mapo.
Če želite izbrisati zavrnjena sporočila, lahko kadar koli
izpraznite
mapo »Izbrisano«.
Seznami filtra za
neželeno e-pošto
Čeprav filter za neželeno e-pošto samodejno filtrira dohodna
sporočila, lahko s seznami filtra za neželeno e-pošto nadzorujete, katera
sporočila so neželena pošta. Tem seznamom lahko
dodajate
imena, e-poštne naslov in domene
Filter tako omogoča sporočila iz virov, ki jim zaupate, ali blokira sporočila,
ki prihajajo z določenih e-poštnih naslovov in domen, ki jih ne poznate ali jim
ne zaupate.
Seznam varnih
pošiljateljev: E-poštni naslovi in imena domen na seznamu varnih
pošiljateljev niso nikoli obravnavana kot neželena e-pošta, ne glede na vsebino
sporočila. Seznamu lahko dodajate stike in druge dopisovalce. Če uporabljate
Exchange račun, se vsa imena in naslovi na globalnem seznamu naslovov (GAL)
štejejo kot varna.
Seznam varnih
prejemnikov: Če ste uvrščeni na poštni seznam ali na seznam prejemnikov,
lahko dodate pošiljatelja seznama na seznam varnih prejemnikov. Sporočila, ki
bodo poslana na te e-poštne naslove ali imena domen, tako ne bodo nikoli
obravnavana kot neželena, ne glede svojo vsebino.
Seznam blokiranih
pošiljateljev: Sporočila določenih pošiljateljev lahko preprosto blokirate
tako, da njihove e-poštne naslove ali imena domen dodate na seznam blokiranih
pošiljateljev. Ko dodate ime ali e-poštni naslov na ta seznam, Outlook vsa dohodna
sporočila iz tega vira premakne v mapo Neželena e-pošta. Sporočila, ki jih
prejmete od oseb ali imen domen na tem seznamu, so vedno obravnavana kot
neželena, ne glede svojo vsebino.
Seznam blokiranih
glavnih domen: Če želite blokirati neželena e-poštna sporočila, ki
prihajajo iz druge države ali regije, lahko dodate kodo države/regije na seznam
blokiranih domen na najvišji ravni. Če na primer potrdite potrditvena polja CA
(Kanada), US (Združene države) in MX (Mehika), se bodo blokirala sporočila, ki so
poslana z e-poštnih naslovov s končnico .ca, .us in .mx. Na seznamu so
prikazane še druge kode držav/regij.
Seznam blokiranih
kodiranj: Če želite blokirati neželena e-poštna sporočila, ki so v drugem
naboru znakov ali abecedi, lahko dodate kodiranja na seznam blokiranih
kodiranj.
Pripravil Matjaž Šerkezi, strokovni sodelavec PZS
Vir:
http://office.microsoft.com/sl-si/outlook-help/filter-za-nezeleno-e-posto-HP010355048.aspx----------------------------------------------
Povezana novic:
-
http://www.pzs.si/novice.php?pid=7267