|
DomovČlanstvoAktiviranje asistence, prijava nezgode
Člansko zavarovanje je sklenjeno pri zavarovalnici Generali d.d.. Z njo je sklenjena pogodba za nezgodno zavarovanje članov, zavarovanje stroškov reševanja v tujini s 24-urno asistenco in zdravstveno asistenco za tujino ter zavarovanje zasebne odgovornosti članov PZS.
Obrazce najdete med prilogami na dnu, splošne pogoje ter opise zavarovalnega kritja pa pod gumbom Zavarovanja.
|
Vse dejavnosti je treba izvajati razmeram in znanju udeležencev primerno. Upoštevati je treba tudi priporočila stroke, trenutne razmere in splošna opozorila.
Ob nezgodi lahko zavarovalnica od PZS zahteva poročilo o nezgodi, iz katerega morajo biti razvidni opis dogodka in vsi podatki, potrebni za ugotavljanje zavarovalnega jamstva. S strani organov PZS ima zavarovalnica pravico zahtevati tudi preostala dokazila, potrebna za ugotavljanje zavarovalnega jamstva. Poleg teh pogojev veljajo še splošni pogoji zavarovalnice, ki so objavljeni na naši spletni strani.
|
Aktiviranje asistence v primeru reševanja in zdravljenja v tujih gorah
Zavarovanje za stroške reševanja in stroške zdravljenja se izvaja po Splošnih pogojih za zdravstveno zavarovanje oseb v tujini z asistenco (01-ZZTA-01/16), in sicer na način, da se Splošni pogoji razširijo in vključujejo tudi stroške reševanja, ki so dejansko osnova in sprožilec upravičenosti do preostalih zavarovalnih kritij znotraj navedenih pogojev zavarovanja in do posebej dogovorjenih višin zavarovalnih vsot za člane PZS. Vsak član PZS ob plačilu članarine dobi tudi kartonček, na katerem so navedene zavarovalne vsote in navodila, kako aktivirati asistenco v primeru reševanja v tujih gorah. Članom svetujemo, da imajo kartonček vedno pri sebi.
- Takoj pokličite oz. obvestite gorsko reševalno službo ali drugo reševalno službo, zadolženo za izvajanje reševanja v posamezni državi.
- Pokličite asistenčni center GENERALI : +386 5 66 28 500 in navedite naslednje podatke:
- ime in priimek osebe, ki potrebuje pomoč,
- začasni naslov,
- številko članske izkaznice PZS,
- točno lokacijo,
- kontaktni telefon osebe, ki potrebuje pomoč, ali osebe, ki je skupaj s poškodovanim/obolelim zavarovancem,
- kontaktni telefon in naziv reševalne službe, ki ste jo prvotno poklicali na pomoč za reševanje, tako da bo lahko asistenčni center GENERALI stopil z njimi v stik za nadaljnje izvajanje asistenčne storitve.
- Če bo po izvedenem reševanju potrebno zdravljenje, bo asistenčni center GENERALI prek partnerja ali druge pristojne reševalne službe v državi, kjer je ta oseba, organiziral prevoz do najbližje bolnišnice, ki je sposobna nuditi ustrezno pomoč, kjer se krijejo stroške bolnišnice in po potrebi organizira in krije stroške vrnitve v domovino, seveda do zavarovalne vsote.
- Če zaradi okoliščin dogodka asistenčnega centra GENERALI ni bilo mogoče obvestiti že na začetku postopka izvajanja reševanja in urgentnega prevoza do bolnišnice, se to izvede naknadno, in sicer takoj, ko je to mogoče, ter se poda vse potrebne podatke, vključno s podatki o bolnišnici, kamor je bil poškodovani/oboleli prepeljan, kdo je izvršil prevoz ...
- Če znesek prekorači zavarovalno vsoto, zavarovanec sam krije razliko oziroma lahko asistenčni center GENERALI pri tem tudi pomaga, tako da njegovi bližnji v domovini nakažejo potrebni znesek na transakcijski račun asistenčni center GENERALI, ki bo po prejemu potrebnega zneska tudi potrdil oziroma dal garancijo izvajalcu za neposredno plačilo celotnega zneska storitve.
- Tudi v primeru poškodbe, ko ste ocenili, da boste lahko sami prišli do zdravniške pomoči, pokličite asistenčni center GENERALI , da vam potrdijo kritje morebitnih stroškov.
OPOZORILO: Upravičence do odškodnine, preostale člane PZS, društva in klube opozarjamo, naj glede prijave škodnih primerov najprej kontaktirajo PZS ali Marsh Europe S. A. in ne neposredno zavarovalnice.
Povezava: https://clanarina.pzs.si/aktiviranje-asistence-v-tujini-prijava-nezgode Komentarji | | |
|
|
SOCIALNA OMREŽJA Če ti je vsebina všeč, jo objavi na Twitterju in/ali FaceBook-u. |
|
|