NOVICE
sreda, 27. september 2017, ob 8.30 uri, ogledov: 4788 Zlatorog na TriglavuNarava | | Komisija za varstvo gorske narave | | | Objavil(a): Manca Ogrin | | Pivovarna Laško, ki je podpornik gorništva, saj s pohodniškim projektom Gremo v hribe organizira številne dogodke in izlete v hribe po vsej Sloveniji, je v osrčju kraljestva Zlatoroga 22. septembra izpeljal akcijo za odgovorno pitje alkohola, ob tej priložnosti pa tudi predal donacijo Komisiji za varstvo gorske narave PZS za ohranitev gorskih živalskih vrst. | Obstajajo priložnosti, ko se tudi Zlatorogu reče ne. In ena izmed takšnih priložnosti so izleti v gore. Gorništvo nam omogoča odkrivanje meja svojih zmožnosti, hkrati pa tudi polno tveganj, zato je pomembno, da se v gore podamo s trezno presojo. Laško, vodilna blagovna znamka piva v Sloveniji, je velik podpornik gorništva, saj s pohodniškim projektom Gremo v hribe organizira številne dogodke in izlete v hribe po vsej Sloveniji. Še en cilj, kateremu sledi Pivovarna Laško, je povečati zavedanje o pomembnosti odgovornega pitja alkohola in zato se je tudi letos pridružila globalni iniciativi svetovnih pivovarjev Dan odgovornega uživanja alkohola. V ta namen je Zlatorog v prav posebni akciji obiskal svoje kraljestvo v Julijskih Alpah in pozval svoj narod, naj uživa alkohol bolj odgovorno. Laško Zlatorog se je v spremstvu izkušenih spremljevalcev iz vrst gorskih reševalnih služb v petek, 22. 9., podal na dobrodelen vzpon in pripravil nepozabno izkušnjo.
Zlatorogova ekipa, ki poziva k odgovornemu pitju alkohola (foto Miro Podgoršek)
Laško odprava se je v petek podala na pohod v osrčje kraljestva Zlatoroga, z namenom osveščanja o pomembnosti odgovornega pitja alkohola. S čudovito kuliso Triglava v ozadju so postavili bazo in obiskovalce presenetili s točilno mizo in tradicionalnim laškim pivovarjem, pri čemer pa so jih namesto s pivom osvežili z vodo. Z brezplačnim kuponom pa so poskrbeli tudi za pričakovano okrepčilo s pravim Zlatorogom, ki pa je unovčljiv šele ob povratku v dolino. Obiskovalcem so tako ponudili zanimivo presenečenje in hkrati pokazali pravo pot do odgovornega ravnanja v gorah ter sporočili Sloveniji, da obstajajo priložnosti, ko se tudi Zlatorogu reče ne. Te priložnosti pa lahko obstajajo kjerkoli in kadarkoli, tudi na Triglavu.
Urban Kramberger, manager blagovne skupine Laško, Pivovarna Laško Union, je o vzponu in ozaveščanju o odgovornem pitju povedal: "Za nami je čudovita izkušnja, 8 ur hoje s prav posebnim namenom, da sporočimo vsem, da obstajajo tudi trenutki, ko Zlatorogu rečemo ne. Namesto piva je tako naš pivovar točil vodo, pivo pa smo ponudili obiskovalcem na koncu izleta, v dolini. Pomembno je, da v življenju zmerno in odgovorno uživamo alkohol in upamo, da je bilo naše sporočilo sprejeto v pravi luči."
Zlatorogova donacija Komisiji za varstvo gorske narave PZS (foto Miro Podgoršek)
Ob tem pa je Laško, v želji da bi gorska narava ostala neokrnjena, projektu dodal tudi dobrodelno noto. "Kozorog je namreč ogrožena živalska vrsta, še posebej drugod kot v Julijskih Alpah je njegova populacija že na ravni ogroženosti obstoja," je razkril Dušan Prašnikar, strokovni sodelavec PZS. Ker si Laško prizadeva rešiti problematiko ogroženega življenja kozorogov, je prispeval k ohranitvi gorskih živalskih vrst z donacijo Komisiji za varstvo gorske narave in pod Triglavom postavil tablo, ki ponosno oznanja kraljestvo Zlatoroga.
Matej Planko, generalni sekretar Planinske zveze Slovenije, je o sodelovanju z Laškim povedal: “Veseli nas dolgoletno dobro sodelovanje s Pivovarno Laško Union ter njihova odgovornost in skrb za planinski svet z odmevnim projektom Gremo v hribe, donacijami planinski organizaciji kot tudi lokalnim planinskim društvom. Zato smo še posebej zadovoljni, da smo sodelovanje nadgradili tudi na področju delovanja Komisije za varstvo gorske narave PZS, kar je pomemben korak k skupni skrbi za gorsko naravo.”
|
Komentarji | |
|