|
sobota, 23. november 2024 |
|
|
PRIJAVI SE |
|
|
|
NOVICE
sreda, 3. junij 2020, ob 12. uri, ogledov: 2588 Anketa | Trening v obdobju karantene ali omejitve gibanja zaradi COVIDa-19Splošno | | Komisija za alpinizem | Komisija za gorske športe | Komisija za športno plezanje | Komisija za turno kolesarstvo | Vodniška komisija | | | Objavil(a): Matej Ogorevc | | Namen pričujoče ankete je preučiti, kako karantena oz. z njo povezane odredbe o omejitvi gibanja vpliva ali je vplivala na trening in vadbene prakse in kako se športniki odzivajo (so se odzivali) na pandemijo. | Anketa s polnim naslovom »Trening v obdobju karantene ali omejitve gibanja zaradi COVIDa-19: znanje, prepričanja in prakse odraslih športnikov« je mednarodni projekt, ki trenutno vključuje 98 raziskovalcev iz 55 držav. Pandemija koronavirusa je spremenila vsakodnevno življenje ljudi po vsem svetu. Svetovni športni koledar, rekreativni in profesionalni, je trenutno neprepoznaven.
Dostop športnikov do vadbe, vadbenih pripomočkov in/ali možnosti zapustiti svoje domovanje (za vadbo, tek, kolesarjenje itd.) je močno omejen, če ne celo nemogoč. Namen pričujoče ankete je preučiti, kako karantena oz. z njo povezane odredbe o omejitvi gibanja vpliva ali je vplivala na trening in vadbene prakse in kako se športniki odzivajo (so se odzivali) na pandemijo. Izpolnjevanje ankete vam bo vzelo 10-12 minut.
Rezultati projekta bodo uporabljeni izključno za potrebe raziskovanja z namenom formiranja prihodnjih smernicah za športnike, trenerje, športne znanstvenike in tudi odločevalce. Projekt bo ugotavljal, kaj se je dogajalo po vsem svetu na vseh naseljenih celinah med karanteno glede športnikov, njihovega udejstvovanja in treningov.
Ciljna skupina so amaterski in profesionalni športniki ali športnice, vključno s para-športniki iz katere koli države, ki doživljajo ali so doživljali obdobje karantene ali omejitve gibanja med pandemijo COVID-19.
izr. prof. dr. Tadej Debevec |
Komentarji | |
|
|
SOCIALNA OMREŽJA Če ti je vsebina všeč, jo objavi na Twitterju in/ali FaceBook-u. |
|
|