Društvom, ki so začela uporabljati spletno aplikacijo za vodenje članstva, nudimo pomoč in podporo pri uvajanju. Do sedaj je zahtevo za dostop do spletne aplikacije za vodenje članstva poslalo že več kot polovica društev. Za lažje delo v aplikaciji pripravljamo skupaj z meddruštvenimi odbori planinskih društev praktične prikaze uporabe aplikacijev.
Novi termini, na katerih vam bomo predstavili spletno aplikacijo za vodenje članstva in vas uvedli v delo, so:
- četrtek, 16. februar 2012, ob 18 uri, v računalniški učilnici na Osnovni šoli Mladika Ptuj, Žnidaričevo nabrežje 1, 2250 Ptuj, - četrtek, 1. marec 2012, ob 18. uri, v Sežani, Kosovelova 5, stara gasilska zgradba, smer Lipica.
Tudi o nadaljnjih terminih vas bomo sproti obveščali.
Udeležba je brezplačna, udeleženci prinesite s seboj svoje uporabniško ime in geslo za spletno aplikacijo. seminarja se lahko udeležijo tudi društva izven MDO PD, ki organizira predstavitev.
Poleg navodil, ki so na voljo v aplikaciji sami, na vprašanja odgovarjamo tudi preko e-pošte in telefona.
- Glede bolj tehničnih vprašanj, prav tako, če opazite napake, ki jih sproti odpravljamo , se lahko obrnete tudi na e-naslov portal@pzs.si ali na telefonsko številko 041 663 446 (med 8. in 20. uro, Matjaž Šerkezi).
- Glede dogovora o obisku in glede splošnih vprašanj o članarini se lahko obrnete na e-naslov clanarina2012@pzs.si ali na telefonsko številko 031 868 590 (med 8. in 20. uro, Damjan Omerzu).
Vabljeni na predstavitve, prav tako ste vabljeni ostali MDO PD-ji, da za vaša društva pripravimo seminar s praktičnim prikazom!
Planinska zveza Slovenije
---------------------------------------------------
|